XIAN❤️

Hej. Har typ inte bloggat på 100 år käns det som. 
Jag har fått hem Xian för ett tag sen för jag ville ha en färdig häst som man kan rida ordentligt och tävla och sånt.  
Men idag har jag ridit Xian och det var inte riktigt våran dag idag. 
Han bråkade med mig, kunde typ inte gå åt vänster osv. 
Men det är bara och komma igen på onsdag. (Imorgon hinner jag inte rida för har fotboll och ska till mormor)
Men jag har ridit klart nu och ska göra i ordning Xian så kan inte prata❤️❤️💩 
Hörs kanske sen😘







Kommentarer
Postat av: Ella

Hej :)

Förra måndagen så provred jag Floyd hos hans ägare. Ska provrida honom igen på torsdag :) Han verkade jätte fin men man märkte att det var arab i honom. Hur är han att hoppa, rida osv? Om du vill kan du maila mig på [email protected] (Blir lite lättare för mig att se när du svarat) :)
Kram

2014-10-06 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0