Ingen rubrik.😁

Hej hĂ€r inte bloggat pĂ„ ganske lĂ€nge. 
Men i helgen  har jag tĂ€vlat silver och Valle. 
Valle var det bara clear Round. Sen med silver sĂ„ kom jag typ 6-7 men jag hade kunnat komma 4 men jag hade Ă€ndĂ„ inte fĂ„tt nĂ„gon placering. 
Och igĂ„r gjorde jag inte sĂ„ mycket. 
Hade mockar i stallet men det var inte sĂ„ farligt jobbigt. Men sen slĂ€ppte vi ut dino och Valle pĂ„ bete i ca 4-5 veckor. 
SĂ„ skönt för dom😂 
Men idag var det sista gĂ„ngen jag red pĂ„ kvarna. Har sagt upp mig för nu nĂ€r jag har Floyd sĂ„ hinner jag inte med allt, men ska fortsĂ€tta med fotboll👍 
Vi hoppade terrĂ€ng idag och jag hade silver. 
Gick jĂ€tte bra. Var lite stel men men. 
Men imorgon har jag jobbet igen men ska med mamma och kolla pĂ„ Pontus nĂ€r han spelar match. 
Men ska sova nu. 
Hej dĂ„đŸ˜˜ 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0