Jag måste tyvärr😪😭

Nästa vecka så ska vi åka och kolla på en ponny till mig. 
Den heter hagens Cirrus. 

Då betyder det att jag måste lämna tillbaka Floyd😪😪 (om jag ska ha den) 

Om jag ska ha den så ska jag ha den på långtid ville hon som äger den. 
Ungefär 3-4 år. (Om allt funkar bra) 

Alltså jag vill ju inte lämna tillbaka Floyd men samtidigt kan jag inte tävla på han och jag vill ha en ny ponny som är större, som har vaccination  och jag kan tävla på den. 


Om det blir att jag ska låna den så måste jag lämna tillbaka min älskade lilla kille😪❤️😭 
FLOYD❤️ 

Skriver mer någon annan dag!


Men nu måste jag sova för att jag ska upp och släppa ut hästarna och så. 
(Josse jobbar så ska hjälpa henne)


Men hej då👋❤️😘
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0