Lång tid i stallet. ❤

Hej. Tänkte bara säga vad jag gjorde igår. 
Först på morgonen så åkte jag med mamma och pappa till deras jobb. Sen så körde jag och pappa och  hämtade Amanda. Jag och Amanda skulle på en hoppkurs. Jag fick silver❤ och Amanda fick smultron❤
Sen efter det så körde Amandas mamma oss till MC. 
Sen körde hon oss ut till mig så cyklade vi till travstallet och åt. Sen red jag valenciens och Amanda Umbra. 
När vi hade ridit klart så gick vi ut och gick vi ut och gick lite med Sugarless och Tread East. 
Sen frågade vi Josse och vi fick rida Sugarless lite och det fick vi. Sen gick vi och red och sen var vi i stallet till 20.00. 
Vi borstade och myste med hästarna.  😘❤👍🐴
(Vi var i stallet i ungefär 7 tim😂)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0