Silver

Hej. På söndag ska jag till Malmö. Det är KM hoppning på kvarna. 
Jag skulle egentligen inte varit med. 
Men så i onsdags så så frågade mamma och pappa om jag ville vara med för vi ska åka lite senare. 
Och då sa jag att det vill jag ju såklart att jag ville vara med. 
Men anmälnings dagen gick ut i Måndags. 
Mamma skickade mail och sen igår (Tosdags) så ringde mamma och frågade om det gick att jag var med. 
Då sa dom att dom skulle vidarbefogra (stavning) det till hon som höll i det. 
Hon svarade att det gick bra att jag var med. Jag blev jätte glad. 
Jag frågade vem fick jag?
Mamma sa gissa vem ville du ha? 
Jag vet inte. 
Du fick Silver. 
Jaaaaa❤👍 
Jag blev jätte glad. 
Så det blir tävling på söndag. 


Men nu är jag hos Amanda och jag ska sova här inatt. 
Men hej då👋❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0